Communiceer het!
De kracht van positieve communicatie
Communicatie wordt ook wel de kritische succesfactor genoemd. Het kan dus een project, onderneming of organisatie letterlijk maken of breken. Juist daarom moet u investeren in een positieve communicatie naar uw klanten, medewerkers en leveranciers. Daarbij blijft het altijd belangrijk om trouw te blijven aan uw missie en visie. Dus kiest u uw partners met zorgvuldigheid uit. Wij zijn er van overtuigd dat het concept van de GroenBeker® een plekje kan veroveren binnen elke bedrijfsmissie.
Communicatie wordt ook wel de kritische succesfactor genoemd. Het kan dus een project, onderneming of organisatie letterlijk maken of breken. Juist daarom moet u investeren in een positieve communicatie naar uw klanten, medewerkers en leveranciers. Daarbij blijft het altijd belangrijk om trouw te blijven aan uw missie en visie. Dus kiest u uw partners met zorgvuldigheid uit. Wij zijn er van overtuigd dat het concept van de GroenBeker® een plekje kan veroveren binnen elke bedrijfsmissie.
De GroenBeker® als marketing instrument
De GroenBeker® is een perfecte informatie drager om uw persoonlijke boodschap uit te dragen. De gebruiker kan bijvoorbeeld tijdens de koffie of een rustmoment de QR code van de beker scannen. De beker komt tot leven en de gebruiker krijgt uw promotie video, evenementen agenda, of het laatste nieuws van uw bedrijf. Natuurlijk is er ook de keus om een duurzame boodschap achter de QR code te plaatsen. Of wellicht wilt u het door u gekozen goede doel op uw beker de kans geven hun verhaal te vertellen? Het kan, in overleg, allemaal.
Dit is de kans om uw duurzame boodschap met uw (potentiele) klanten, werknemers en partners te communiceren. Daarbij kunt u uw bedrijf ook promoten op de website van GroenBeker®. Uw logo verwijst dan naar een pagina met uw eigen profiel. Zo bieden we u graag een kans om uw bedrijf te presenteren. Wij richten ons samen met de goede doelen op het gebruik van diverse social media om de GroenBeker® te promoten.
De GroenBeker® is een perfecte informatie drager om uw persoonlijke boodschap uit te dragen. De gebruiker kan bijvoorbeeld tijdens de koffie of een rustmoment de QR code van de beker scannen. De beker komt tot leven en de gebruiker krijgt uw promotie video, evenementen agenda, of het laatste nieuws van uw bedrijf. Natuurlijk is er ook de keus om een duurzame boodschap achter de QR code te plaatsen. Of wellicht wilt u het door u gekozen goede doel op uw beker de kans geven hun verhaal te vertellen? Het kan, in overleg, allemaal.
Dit is de kans om uw duurzame boodschap met uw (potentiele) klanten, werknemers en partners te communiceren. Daarbij kunt u uw bedrijf ook promoten op de website van GroenBeker®. Uw logo verwijst dan naar een pagina met uw eigen profiel. Zo bieden we u graag een kans om uw bedrijf te presenteren. Wij richten ons samen met de goede doelen op het gebruik van diverse social media om de GroenBeker® te promoten.
Test zelf door te scannen of klik op de code: